Dalarna, it´s in Sweden.

Så där ja, nu var man framme i Dalarna. Har ju ett stort hus här uppe som vi besöker då och då.
Resan tog litelängre tid än beräknat och jag råkade somna (vilket jag älskar att göra på långa bilresor) så jag kunde inte lägga upp några bilder som jag sagt.

Dessa kommer om en liiiiiiten stund. Först ska jag starta om datorn eftersom msn hängde sig =/ Den har en benägenhet att göra det. Eller att bara kasta ut mig så jag måste logga in igen.

Men men, om en pytte stund kommer bilderna från igår....och dessutom bilder på grejerna jag hämtade ut från posten idag =D



Give me a comment!
Postat av: Fina

Hehe, precis. men självklart kan jag förstå att folk ogillar det hon gör, hon är ju så pass ärlig med att hon älskar sig själv och är lite ego, men de gör henne så skön. =)

2008-05-01 @ 20:07:33
URL: http://hellofina.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0