Dagen så här långt.

Tjaba!
Är hemma hos Jocke nu. Vi har haft en heldag på stan och jag har shoppat en heeeel del. Kommer givetvis visa detta vid ett senare tillfälle. Vi var även och käkade på Jensens Böfhus och nu ska vi gå ut och lägga oss i solen, dricka lite vin/ öl och käka räkor. Mums!

Omkring klockan 21 drar vi på bio. Vi har inte bestämt vad vi ska se ännu. Vet inte vad det går för filmer för det första.
Jocke vägrar se Science Fiction (vilket jag älskar) och jag vägrar se romantiskt drama (vilket Jocke älskar, Jocke är inte som andra killar =P)

Sen får vi se ifall vi tar en sväng på krogen eller ej. Får se hur mycket energi man har kvar efter filmen. Jockes vänner ska ialla fall ut så det skulle ju vara kul att träffa dom igen. Var ett tag sen.


Nu ska jag dricka min God Morgon Smoothie (Garden taste) och korka upp vinflaskan.


Ha en toppen bra lördags kväll!!! =)

Give me a comment!
Postat av: anna

svar: tack detsamma!!

2008-05-10 @ 23:47:19
URL: http://pann.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0