Can´t sleep =(

Skulle ju gå och lägga mig tidigt denna vecka. Hoppade i säng kl 23:15 och somnade nästan direkt. Vaknade för 30 minuter sedan och låg och stirrade i taket. Sen tänkte jag "To hell with it" och satte mig framför datorn.
Tänkte bara dra iväg ett blogginlägg och önska alla en god natt.
För övrigt vill jag tillägga att det är kul att antalet unika besökare har ökat men mindre kul att kommentarerna minskat =/
Alltid kul om man får lite Feed-back så att säga.

Istället för att sova så gjorde jag lite hälsosam shopping från Betties Galleria (som är up and running again efter att ha legat nere pågrund av lite strul) och jag kommer självklart visa detta då jag får hem grejerna.

Nu ska jag göra ett nytt försök att gå in i dimmornas värld. Hoppas ni andra redan sover gott!

Vi höres imorgon
LOVE//Helena


Lägger in två bilder medan jag ändå är igång.
Dessa är tagna idag precis innan jag skulle dra på jobb....





Denna är en bild tagen i hissen på jobbet.....



....lagom skum sådär. Använt plåtväggen som spegel =P

ÅÅååh, va jag längtar tills jag får min
systemkamera!!!!

Återigen, soooov goooott!!!! =)




Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0