Britney Spears

URUSEL OCH SKITDÅLIG JOURNALISTIK!
Fy skäms på dagens tråkiga skvaller journaliseter...

Nu är media igång igen angående Britney Spears.
Nu är graviditetsrykterna igång för det 1000 0000 gången ungefär.
Visst, hon är lite...eh...mullig?



Vet inte vad det rätta ordet för det är och jag vill inte förnärma någon heller.

Men det kan ju inte vara kul att gång på gång bli anklagad för att vara gravid när allt man är är just en aning...eh...mullig. Jag skulle i alla fall inte tycka det. Att se gravid ut betyder att du går upp minst 10 kilo och att saker börjar så smått hänga. Vilket dom SKA göra under graviditeten. Sen att man ska göra sig av med extra kilona efetr graviditeten är ju någonting som alla läkare säger så det är inte bara i Hollywood den hetsbantningen finns.


Jag vill självklart inte låta som ett visst annat helt galet Britney-fan....





Men har inte Chris lite rätt?
Kan vi inte låta Britney vara inom vissa områden?

Graviditetsrykterna är så sluttjatade att jag tror att journalisterna som skriver om dem nuförtiden skämmer ut sig själv.
Och visst, Britney Spears ÄR en offentlig person och som vill fortsätta vara offentlig, så delvis får hon skylla sig själv.
Men inte ens under den stora Madonna eran så förföljde man Madde så mycket som man förföljer Miss Spears.


Journalisterna betedde sig riktigt fult kring Madonna med under hennes yngre dagar som artist....



....Men ingenting går upp mot hur dom betett sig mot Britney Spears....




Personligen så har man tröttnat läsa om henne.
Jag har alltid varit ett stort fan till Britney Spears och hennes musik och jag tycker om att se bilder på henne.
Även om bilderna nuförtiden är lite deprimerande om man tänker på hur fräsch och snygg hon var förr.
Kommer ni ihåg då hon blev framröstad till den kvinna i världen med snyggast magmuskler?

Hm....



...Ja, det var några år sedan.

Självklart har människan fått två barn och det sätter sina spår men jag saknar Britney som hon såg ut efter att ha fött den första ungen, hon gick ner i vikt och hon fräschade till sig. Men snabbt föll hon tillbaka till ofräsch-heten.

Do you remember her in 1999??



Synd synd....och media är snuskig.
Som alltid.


Nu ska jag återgå till mitt. Ha en fortsatt bra dag tills vi höres igen! =)



Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0