Bloggproblem?

Godkväll!

Hoppas allt är bra med er?! Vet ni vad jag märkte då jag skulle gå in på min egen blogg för ett tag sen?
Jag kom till en heeeelt annan sida!!!

Ifall ni andra har detta problem och ni då kommer till en sida som lyder adxtn.com och så står det BettiesGalleria.com högst upp så betyder detta att BettiesGalleria (om ni har deras banner) har ej förnyat sin hemsida hos dom som äger platsen och därför blir det såhär. Vad ni gör är att ni går in på era kodmallar och ganska högt upp står det;
 
src="http://bettiesgalleria.com/AC_RunActiveContent.js"></script></head>

vad ni gör är att ni byter ut bettiesgalleria.com mot eran egen blogg adress och sedan trycker på spara. Det är en tillfällig lösning tills BettiesGalleria fungerar som den ska igen. Då BettiesGalleria fått igång sin webbplats igen så skriver ni bara tillbaka bettiesgalleria.com.

Tyvärr kan man inte kontakta BettiesGalleria eftersom deras sida ligger nere. Men man lär ju märka då den är igång igen.

Hoppas ni ser detta så ni inte förlorar läsare som jag gjorde =( Kommer alldeles strax lägga in en Dagens Outfit.

(P.S. om ni har frågor så är det bara att skriva i kommentarfältet)



Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0