Bilder från Valborg

Här kommer en del bilder från Valborgsfesten. =)

Dom riktigt skumma kan jag tyvärr inte visa. Men dessa anser jag är heeelt okej...



image763

Ovan: Ett stycke Lina =)

image764

Ovan: Återigen....Lina

image765

Ovan: Min käre Sam =)

image766

Ovan: Karin...jag lovar...hon var nykter.
Dock den enda som var det.
 
image767

Ovan: Viktoria, som Sam är förlovad med.

image768

Ovan: Erik, Linas sambo...och Karin i bakgrunden.

image769

Ovan: Jag, på tönt-humör

image770

Ovan: Jag och Erik larvade oss igenom kvällen.
Jag ser ut som en kamel...jag vet. =P

image771

Ovan: Som sagt, vi töntade oss en hel del och Erik bestämde sig för att fota sina "bröst".
Han får skylla sig själv att han använde min kamera =)
Nä, jag har fått hans godkännande så klart.

image772

Ovan: Gänget, Uppslupna av datorer, kameror och mobiler.

image773

Ovan: Liiite mer sociala kan ni väl vara tack.



Detta var som bilder som jag i nuläget känner att jag kan lägga upp. Om jag ska kunna lägga upp några andra så säger mitt idiotiska samvete att jag ska kolla med mina vänner först.
Detta med samvete är riktigt jobbigt ibland =P

Men men, nu ska jag gå och klä på mig och sedan gå ut med min pudel. Lite höstaktigt väder idag.

Vi ses senare!!


Give me a comment!
Postat av: elin

hej:) den är inte så dyr faktiskt, 6490 tycker jag är helt okej! den verkar ha det mesta:) http://www.dustinhome.se/pd_5010116323.aspx blir nog ett köp för mig!

2008-05-02 @ 12:09:04
URL: http://elinli.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0