Beställt från Glitzy

Kom på en sak. Har ju beställt denna spray tan. Jag har testat brun-utan-sol krämer men tycker att resultatet ibland blir lite ojämnt. Hoppas denna blir bättre. Dyr var den inte heller.


image856


Finns att beställa från Glitzy och kostar 199:-

Kommer testa den någon dag framöver och jag kommer självklart betyg sätta den då här på bloggen.


Nu väntar maten på mig =)


Give me a comment!
Postat av: Ewie

har aldrig provat sånt :P funkar det verkligen?

2008-05-12 @ 23:30:50
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: Mikke

Jag tycker att det verkar lite b-igt. Men du tror på det?

2008-05-13 @ 00:07:59
Postat av: It'sExclusive

Roligt att du tyckte om min berättelse :), lite mycket vilda tankar går igenom mitt huvud. Hoppas din spray fungerar, jag vågar inte ge mig ut på sånna produkter, är så rädd för en missfärgning och orange hyd:D men jag litar påditt omdömme så jag tittar förbi sen och ser vilket betyg du gav den.

2008-05-13 @ 01:03:31
Postat av: Its Exclusive

Roligt att du tyckte om min berättelse :), lite mycket vilda tankar går igenom mitt huvud. Hoppas din spray fungerar, jag vågar inte ge mig ut på sånna produkter, är så rädd för en missfärgning och orange hyd:D men jag litar påditt omdömme så jag tittar förbi sen och ser vilket betyg du gav den.

2008-05-13 @ 01:04:31
URL: http://itsexclusive.blogg.se/
Postat av: Its Exclusive

Roligt att du tyckte om min berättelse :), lite mycket vilda tankar går igenom mitt huvud. Hoppas din spray fungerar, jag vågar inte ge mig ut på sånna produkter, är så rädd för en missfärgning och orange hyd:D men jag litar påditt omdömme så jag tittar förbi sen och ser vilket betyg du gav den.

2008-05-13 @ 01:05:12
URL: http://itsexclusive.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0