Beslutsångest

Jag funderar på om jag ska ta en snabb shopping tur nu efter jobbet. Men samtidigt vet jag inte om det är så smart. Jag har ännu inte hunnit använda alla kläder jag köpt den senaste tiden och dessutom håller mina garderober på att svämma över. Borde nog köpa en till garderob innan jag funderar på mer kläder. Eller så går jag och shoppar kl 17 och sen i helgen så köper jag en ny garderob. =P

Hus som helst, ifall jag köper något så visar jag självklart upp detta då jag kommit hem ikväll. =)

Nu väntar jobbet på mig igen så nu måste jag kila.
Höres ikväll om vi nu inte höres innan det förstås!




Give me a comment!
Postat av: Rebecca

Jag vet, underbar byxmodell! Tack det samma:)

2008-05-30 @ 14:55:20
URL: http://lindsmyr.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0