Äntligen!!!

Var inne på min internetbank och fick mig en överraskning! Jag har nu fått in min efterlängtade lön. En vecka försenad men lyckan över beloppet väger över bitterheten att mitt jobb har misskött detta.

Så nu ska jag betala resten av mina räkningar och på måndag blir det lite hedlig shopping =)

Nu ska jag dricka kaffe och sedan klippa ner en rosebuske...aj aj vad det kommer stickas. Men nån måste ju göra det. =/

Har för övrigt suttit och stirrat på lite skor och en hel del smycken. Finns så mycket att välja mellan så nu ska jag ta en paus och analysera hjärna och se vad det är jag "behöver" =)


Fina halsband va?



Matchar mina örhängen...

image774


Ser ut att bli halsband nummer 1.
Det är mest likt.




Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0