Äntligen Fredag!!

Känns så skönt att jobb veckan är över. Jag har ju inte mått så toppen bra denna vecka. Min hjärna leker fortfarande sitt eget liv och jag känner mig väldigt paranoid. Det är väl typ tankar som : "Tänk om han träffade andra medan vi var ihop?", "Om jag skulle förlåta och lägga det bakom mig, trots alla lögner han drog, skulle han då göra det igen?" och "Tänk om han är någon helt annan än den jag från början trodde att han var?"

Visst, på sätt och vis så var han ju någon annan än den jag trodde att han var. Men det har vi redan gått igenom, jag var naiv men jag tänker inte vara det igen.
Jag bara väntar på att panikkänslorna jag får varje morgon ska försvinna....vilket de kommer göra....med tiden.


Sömn-schemat denna vecka har sett ut på följande sätt:

Natten till måndag: 4 timmars sömn.
Natten till tisdag: 5 timmars sömn.
Natten till onsdag: 5 timmars sömn.
Natten till torsdag: 4 timmars sömn.
Natten till fredag: 5 timmars sömn.

Fint va?
Sammanlagt under dessa fem nätter har jag sovit 23 timmar.....jag ska ha sovit ungefär 40 timmar.
Så nu ska det bli skönt att få sova ut. Ser fram emot det.....ZZzzzzzzz


Bloggar senare. Kommer då lägga upp massor med bilder. Bl.a. på vardagliga saker, shopping men också på vad jag gör de tråkiga timmarna på jobbet =P

Nu ska jag dricka kaffe, lägga upp fötterna i soffan och glo på burken. Ses om en stund!!



Give me a comment!
Postat av: PapiLove

Tror det var när du kommeterade i Johannas blogg en gång som jag såg din adress fatkiskt :)

2008-05-09 @ 19:39:37
URL: http://www.papilove.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0