Ännu Mera Shopping =)

Var och hämtade två paket hos posten. Det ena från Skopunkten och det andra från LaRedoute.
Självklart så innehöll det skor. Sammanlagt 4 par skor men också 1 par jeans...


Från Skopunkten....

image751

Gråa pumps. Kostade bara 149:-



(klicka på bilderna för större)


Från LaRedoute....

image755

Snygga tygskor med klack.
Kostar 329:-/st



(klicka på bilden för större)


image756

Kunde inte bestämma mig för vilket par jag skulle ha.
Så jag tog ett par gröna också. =)



(klicka på bilden för större)


image758

Köpte ett par stuprörsjeans också.
Oops, väldigt lika de jag just köpt. Men men, nu har jag två par =D
Kostade 554,25:- (rea)



(klicka på bilden för större)


image760

Snygga tygskor. Finns i massor med färger.
Kostar 189:-/st



(klicka på bilden för större)


Så där, då har jag visat vad som låg i paketen =)
Jag tror att skorna från Laresoute kommer bli mina favoriter i sommar.
Jag kommer nog slita ner dom ordentligt.

Nu ska jag gå ut på en kvällspromenad. Så härligt med kvällspromenader här omkring.
Man behöver inte vara rädd som man bör vara i stan.

Vi höres antingen senare ikväll eller imorgon!!
=)





Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0