Ännu mera shopping =D

Som jag tidigare nämnt så var jag och shoppade med min kompis Jocke i lördags. Riktigt kul hade vi...eller nja, i alla fall jag. Jocke fick agera pack-åsna =P


Detta var det som fick följa med mig hem.....


image838

Fodral från Gina Tricot. Skit snyggt!
Fanns i massor med olika färger så jag funderar på att köpa flera.



Inte speciellt dyrt heller, eller hur? =)


image841

Skor från Din Sko.
 Var rea men jag kommer dock inte ihåg hur mycket de kostade.



Men snygga är dom!

image843

Ett till par skor. Även dessa från DinSko.
Kostade 299:-



Lite låg klack för min smak men dom är oooootroligt sköna att gå i!
Hade på mig dom idag på jobbet....




Mera från Gina Tricot....

image847

Snygg t-shirt.



Jag tycker om märket....Och prislappen =P


image850

Cool party topp.....



....men, tro mig, med en djuuuuup urringning.


Sedan köpte jag lite smått och gott....

image852

Solglajjor från H&M och vaxet och solkrämen köpte jag på Cubus.


Dessutom så har jag helvetiskt många par skor som jag inte använder.
Detta eftersom de är en aning förstora.
Nu har jag tillslut köpt inlägg och hälgrepp så nu får jag användning för alla de skor jag köpte förra sommaren....

image853

Hihi


image854

Köpte Got2Be volym mousse och Got2Be glansspray.
Lóreals nya mineral foundation
och Lóreals Panoramic Curl mascara.
Har fallit hårt för den mascaran!




Sådär ja, detta var min shopping runda i lördags. Lyckades ganska så bra ändå tyckte jag.
Visserligen så kom jag på ungefär tusen saker till jag hade velat ha men då började stan att stänga.

Nu ska jag gå och käka någonting, ringa Jocke som jag nu såg har ringt och sms:at mig och sedan soooova.

Härligt härligt!

Ha en bra kväll!! =)




Give me a comment!
Postat av: Alexandra

Jag gillar verkligen t-shirten med hjärtat på!

2008-05-15 @ 14:32:58
URL: http://alexlyndra.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0