Älskade Onsdag!!!

Älskar onsdagar, det är halvvägs till helgen och jag veeeerkligen avgudar helger!! Fast å andra sidan, vem gör inte det =P

Vaknade kl 9 i morse, mycket bra av mig anser jag. Sen lagade jag middag till min mor som hon ska käka när hon slutar jobbet. Min mamma är bortskämd med att maten står på bordet då hon kommer hem. Nu är den i alla fall färdig så nu behöver hon bara värma på den.

Övrigt så gick jag loss på lite internetshopping i natt då jag inte kunde somna. Hittade de mest peeerfekta gladiator sandalaerna. Älskar verkligen den där typen av sandaler. Passar till allt dessutom.
Jag har ju redan två par svarta i två olika varianter så nu körde jag på ett par bruna från LaRedoute. Sketa snygga och inte dyra alls!

Sen shoppade jag loss på BettiesGalleria lite och köpte två grejer och sedan vidare till Haléns där jag slog slag i saken och köpte en oootroligt vacker klänning som jag har haft ögonen på ett bra tag men inte riktigt vågat köpa. Är lite skeptisk till hur den kommer sitta på mig. Visst, jag är smal och allt och den ser ut att vara anpassad för smala individer men jag tillhör också den typen av person som inte riktigt gillar kläder som sitter för taight. Anorexi rykterna har en benägenhet att börja florera då.

Appropå sådant, måste börja träna snart. Mina magmuskler som jag förut hade är numera icke existerande. Jag som var så stolt förutöver dem.
Jaja, det blir bara till att börja träna....synd att det är så äckligt tråkigt att träna =/

Nu ska jag göra lite shopping på Nelly.com. Dom har ju fraktfritt i dag och SJÄLVKLART faller jag för detta som en idiot och börjar shoppa loss.

Visar då grejerna kommit hem vad det är jag köpt =)

Vi höres om en stund hörr´ni! Nu kräver Nelly shoppingen all min uppmärksamhet!

//Helena




Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0