Upp till bevis!

Nu har mitt hår fetat till sig under två dagar, jag har slut på balsam vilket innebär att jag inte kan tvätta håret. Mitt hår förvandlas till ett kråkbo utan balsam. Så nu är det upp till bevis för Lee Staffords torrspray...frågan är vilket jag ska använda. Eller så tar jag det ena och det andra efteråt =P Köpte ju två!


image530
Lovely smell by the way






UPDATE!:

Torrshampoot fungerade väl sisådär. Kanske gjorde fel. Hur man nu kan göra det. =P
Nu ska jag i alla fall dra in till stan, köpa balsam, och käka och sedan dra till jobb.
Men vi höres senare ikväll =)


Give me a comment!
Postat av: adina

Jag diggar lee staffords Poker Straight-spray som ska skydda håret från att frizza sig när det är fuktigt..

Men torrschampoo har jag inte prövat, det kanske vore något, så att man slipper tvätta håret varje dag eller liknande? :P

2008-06-20 @ 20:06:39
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0