Under ombyggnad

Jag kommer göra lite förändringar på bloggen framöver. Lite i taget och då jag får tid och möjlighet. Så om ni tycker den ser lite skumm ut då och då så vet ni nu varför.

Jag hatar för övrigt dessa kodmallar. Tycker om kodmallar som är bättre strukturerade. Men jag ska sluta klaga på blogg.se. Dom gör väl sitt bästa för att få folk nöjda men att jag behövde försöka till och från i fyra timmar i morse för att ens komma in gör en en aning irriterad. Men som sagt, dom håller ju på att lösa problemet med utbrända servrar =P

Nu ska här ätas lax med potatis och fisksås......mmmm....Äter visserligen fisk väldigt ofta men lax har jag inte ätit sedan Påsk. Åååh, minnena från Påskmaten kommer tillbaka och min mage kurrar!



Kom på att jag har en del bilder från Påsk i min mobil (uppladdning pågår....)


Tick tack tick tack......


Påskmat =D



Bild 1. Philladelphia ost med dill inlindad i lax
Bild 2. Köttbullar och prinskorv
Bild 3. Bönor, potatis och annat nyttigt
Bild 4. Onyttigheter i form av en chokladkaka på 100% ren kakao =)

I just looooove food!


Lägger in lite gulliga bilder senare.
Ni kommer alla säga "Naaaww!" i kör. Tro mig!


And by the way, ÄT MER FISK!!!! =P

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0