Tv-tittande

Suttit och glott på burken i några timmar nu. Eller jag råkade somna så jag sov framför tv:n i ungefär en timme =P
Just tittat färdigt på Morden i Midsommer, ska strax göra mig i ordning och sedan gå och lägga mig.

Var inne och kollade på bomarknaden. Herregud alltså, en etta i de sunkigaste områdena går på onkring 3 500:- FÖR EN ETTA!!!! Nee, jag tror jag fortsätter bo hemma ett tag till.

Nu ska jag gå och ringa min Jocke, saknar ju den lilla bastarden =D Visst är jag gullig som kallar min pojkvän för bastard? Hi hi.

Men VI höres imorgon. Sov gott!!!

image614

Han är cool Kommissarie Barnaby....och Troy är ju så söt! Synd att han har slutat och ersatts av den kaxiga och, enligt mig, dryga snobben Scott. 

image616


Återigen, sussa lungt =)

Give me a comment!
Postat av: Naken

Att somna framför tv:n är lätt hänt ;)

2008-03-29 @ 00:30:41
URL: http://nakensdagbok.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0