Tröttheten dödar min arbetsmoral

Pojkvän och jag satt ju hemma hos mig och käkade pasta med köttfärssås (á la Helena, det vill säga med stora mängder persilja, peppar och vitlökssalt), glodde på tv och snackade allmänt skit.

Klockan tickade iväg och helt plötsligen så var den strax innan klockan 6 på morgonen! Så Jocke cyklade hem i mörkret (med fåglarna kvittrandes) och jag tog min pudel under armen och däckade i sängen.

Vaknade med migrän, kände för att döda någon, denna någon råkade vara Jocke just då jag vaknade eftersom jag drömt en mardröm om att Jocke inlett en sexuell relation med en katolsk präst (What the fuck?) och att mina jobbkompisar beslutade att jag för all framtid skulle behöva bekosta Jockes cigg som ett typ av underhåll.
Jag va en aning irriterad då jag vaknade. Tog en halvtimme för mig att inse att det bara var en dröm. Dock har bilderna av prästen och Jocke doing their thing limmat sig fast på min näthinna. Mycket obekvämt om jag får tillägga.

Så det blir inge jobb idag, ska sova, slå bort migränen, plugga och sedan återgå till fosterställning och sova.

Hoppas även ni får en härlig onsdag =)


En av Jockes favoriter....



Stephen Lynch- For the ladies

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0