TILLBAKA! =)

Nu är jag tillbaka hem. Känns skönt att få krypa ner i min älskade säng. Det där med sängar är intressant. Man har sin favoritsäng och den håller man sig till tills den går sönder eller blir ofräsch och då hittar man en ny favorit säng =)

Nu ska jag gå och lägga mig i min, förtillfället ialla fall, favorit säng och drömma om att Jocke hinner bli frisk till på tisdag då vi drar på kryssning. Om han inte blir det så lär det nog inte bli någon kryssning tyvärr =/
Men men, that´s life!

Imorgon lägger jag upp lite bilder. Bilder som jag tänkte lägga upp innan Påsk och fiiiina bilder från Påsken. Appråpå bilder så skulle det vara riktigt kul om kryssningen blev av. Då skulle jag ha en massa kul bilder att lägga upp =D Med största sannolikhet förståss.

Sov gott allihop!!!


Dessa bilder bjuder jag på...
Mig ny-vaken en morgon efter en festlig natt. Fortfarande med sminket på =P

image571
image572
Kolla in håret! Haha!
Det är kul med bilder man glömt bort att man har =P


Give me a comment!
Postat av: emelie

härligt :) godnatt

2008-03-24 @ 02:07:21
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: elli

trodde man va ensam om att vara vaken såhär sent men tydligen inte? :D hehe

2008-03-24 @ 02:17:21
URL: http://ellinorak.blogg.se
Postat av: emma johanna

godmorgon :)

jag är lite tvärtemot. jag tycker om spontanitet och nya saker.
men alla är vi ju olika :) hoppas denna dagen går fort då så du kommer tillbaka till vardagen :)

2008-03-24 @ 09:19:45
URL: http://www.emmajm.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0