Superkul! =D

Som ni kanske förstår så blev kryssningen av och jag har haft super kul. Tog en del töntbilder på mig och Jocke då vi håller på att göra oss i ordning för att först gå och käka med Jockes mamma och lillebror och sedan shoppa loss i tax free:n =D

Vi bodde i C-hytt vilket jag aldrig har gjort så det var...minst sagt en ny upplevelse för mig. Jocke hamnade nästan i slagsmål med en kille och det sprang omkring massa skumma människor inne i rökrummen.
Inte riktigt som det är i sviterna på 12:te däck =P Men det är absolut roligare nere på däck nr 2 på nätterna än vad det är på däck 12.

Varför heter det förresten däck 2? Du kan ju inte komma längre ner i båten. Däck 3 och 4 som bestod av garagedäck så jag och Jocke kom fram till att om båtjäkeln springer läck så drunknar vi före bilarna. Hur sjukt är inte det egentligen? =P

Kommer berätta mer detaljer om det roliga och det mindre roliga på Cinderella i morgon. Nu måste jag sova innan jag börjar överanvända smileys ;-P

Här kommer några bilder på mig och Jocke från kryssningen. Fler kommer imorgon. Got to go to sleep!

image579

Jocke och jag. En aning på lyset men fortfarande skötsamma.
(Observera lådorna med öl. Jockes öl)

image580

Här börjar klockan ticka lååångt förbi midnatt och tröttheten går lös på min sminkning.
Eller nått.

image581

Och klockan tickar vidare. Bredvid min arm kan man skymta min älskade vinflaska.
Jag dricker långsamt så den räckte från klockan 22 (måndagskvällen) till klockan 6 (tisdag morgon)

image582

Mognaden försvann efter klockan 3 och flummigheten och galenskapet tog över.
Dock i kontrollerad form.


Har fler bilder att visa från båten m.m. men det tar jag imorgon.

Sov gott och dröm sött!! =) Jag kommer nog sova djupt i natt.


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0