Snyyyggt!!!

Är inte dom här örhängena läckra eller vad??!!??!!

Finns hos KyssJohanna och kommer efter den 25:te även finnas i mitt smyckesskrin =)

image547

Har haft mitt öga på dessa ett bra tag men varit osäker eftersom de är så stora och...eh, silvriga.
Men men, inge mer velande. Dom beställs hem den 25:te and that´s it!!

Har en del saker jag måste få gjorda idag men jag kommer blogga lite senare och, som alltid, på jobbet =P


: O====B
: O==B
: O=B
: OB

Min pojkvän är en väldigt lättroad sak...med svårigheter att kommunicera....med sina manliga vänner.
Heeey, det där lät inte rätt.

Jaja, gotta go!

Give me a comment!
Postat av: Marina

pastalåda, är det alltså när man låter det ligga i ugn?

2008-03-19 @ 11:28:15
URL: http://www.hennes.blogg.se
Postat av: Marina

mm, bechamelsås ja.. bra idé. I min familj kallar vi det "pasta al forno". =D

2008-03-19 @ 11:37:48
URL: http://www.hennes.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0