Snygga Bilder...

...på mig som jag fann i min gamla mobil.

Hihi, dom är drygt ett år gamla men fortfarande roliga att titta på och lämpliga att visa upp =)

image548
Onykter, första snön jan-07

image549
Kolla in brillorna jag köpte sommaren -07

image550
Jag tycker om mitt runda ansikte. Man kan göra mer med det liksom

image551
Trött vårdag -07

image552
Spring -07

image553
Hösten/vintern -07

Från rödhårig till blond till brunhårig. Just nu är den bruna färgen så urtvättad så jag måste verkligen färga om det.
Här kommer en relativt nytagen bild...kolla in den trökiga hårfärgen och bristen på volym =/

image554


UUUsch, nä nu blir det till att färga håret nästa vecka, kanske en klippning och en volym permanent också? Hm, tål att tänkas på.




Give me a comment!
Postat av: Nina

jaa det är ett riktigt stort plus kan ja ju säga =)

2008-03-19 @ 13:42:18
URL: http://modesida.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0