SMYCKOHOLIC

Jag erkänner, det finns ingen mening med att dölja det längre! JAG ÄR EN SMYCKOHOLIC!!!! Varje dag under veckan som va så fick jag hem ett paket med nå smycke om dagen och varannan gång blev reaktionen "Hm, What? När beställde jag det här?!" (och sedan ett rus av lycka över att jag faktiskt beställt det) Och nu är jag igång igen.
Frågade pojkvännen angående en viss klocka som jag tidigare bloggat om. Skickade över ett mms till honom då han satt och va upptagen på universitetet för jag ansåg att detta var ett sådant nödtillfälle då man får störa pojkvänner och fråga om deras åsikter. Hans svar var "Ja, den va fin =)" vilket inte var ett helt övertygande svar men tillräckligt för att mitt smyckesberoende skulle se det som ett klartecken. Så nu är klockan påväg hem till mig....


Ett stycke klocka som jag
beställde hem igår


....men det värsta är att jag för en liten stund sedan, dagen efter att jag beställt ett armbandsur, klickade hem ytterligare en klocka.


I GOT A PROBLEM!!!! I´M A SMYCKOHOLIC AND I LOVE IT!!!!



(Älskar cocoo.se för övrigt)

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0