Skäääärtorsdagen!

Usch, snacka om att vakna som om huvudet ska falla av...eh...var det där korrekt svenska? Aja, är hungrig som en galning just nu. Har varit vaken sen klockan 9 och ännu inte ätit lunch.

Väckte Pojkvännen klockan 10:30, ringde igen kl 11:30, återigen klockan 12:00 så nu boorde han vara vakeeeeeen. Hoppas jag. Han kan ha gått och lagt sig igen.

Där har vi en som inte värderar sin sömn. Vi sms:ade omkring klockan 2 i natt och sedan somnade jag. Jag trodde att han också skulle sova eftersom han varit irriterad hela dagen och sade sig vara trött, men ICKE! Hans kompis ringde strax efter klockan 2 och ville spela Fifa. Så dessa två muppar satt uppe till halv 6-6 i morse!!
Okej, Fifa är inte kul!

Inte konstigt att han bara sa osammanhängande saker varje gång jag ringde nu i morse.

Anledningen till varför jag ville ha upp honom var för att han fått uppgiften att fixa med hytt till oss då jag, Jocke, Jokces mor och lillebror åker med Cinderella på tisdag till onsdag.

Nu är det ialla fall fixat. Jag och Jocke får en eeeegen hytt =)  Är så stolt över min söta pojkvän.....typ.

Nu ska jag smälla i mig lite lunch och en får vi se vad som händer.


image561
Jag tycker om fartyg. Såna respektingivande flickor.

Give me a comment!
Postat av: Amour

Hej! Alltså det är jättesvårt att välja eftersom de luktar så gott allihopa! :D Men den som jag inte provat som teoretiskt sett borde vara den bästa är den som heter "evolving". Det är Badger Balms egna "ansiktskräm" med Rosenolja och en massa andra härliga oljor, fast det är en salva förståss. Men ska avslöja att den här typen av fräscha ekologiska extra virgin olivoljor gör susen för huden! Ska faktiskt tipsa dig om att hålla dig till Badger Balm istället för att köpa rosebud Co och allt vad det heter. De innehåller ämnen som är baserade på högcancerogena råvaror så som råolja. Det är ju mindre bra även om burkarna är fina men de torkar ut läpparna och förstör hudens syramantel. Tänk på det! :) Tack för att du ställde den första läsarfrågan, har du fler frågor så är det bara att skriva. Just nu pågår det en tävling också i min blogg, kolla in det! :)

2008-03-20 @ 13:19:46
URL: http://anarchyofsweden.blogg.se
Postat av: Amour

Vad det gäller användning och resultat så har jag använt sleep balm, anti bug balm och after sun på ansiktet. Kan tänka mig att Evolving har samma effekt.
Nämligen en ansiktslyftningskick som väldigt få produkter ger eftersom de inte är rena från petrokemiska (råolja) kemikalier. Många krämer innehåller nyttigheter för huden men nyttigheten "försvinner" i ju med att de häller en massa otrevliga kemikalier i det osv. Det gäller att hålla sig till rena produkter som håller vad de lovar! :)

2008-03-20 @ 13:25:41
URL: http://anarchyofsweden.blogg.se
Postat av: Anna Leijon

Jo, du har säkert en poäng i det du säger. Men det jag menar är att hur kan man klaga på dem när ALLA är precis på samma sätt? Det finns nog inte någon som inte använt sin blogg för att uttrycka mingre trevliga saker.

2008-03-20 @ 13:54:29
URL: http://leijon.blogg.se
Postat av: Sweet 16´s blogg

åh, jag älskar att åka findlandsbåt :D
ha en underbar påskhelg :D

2008-03-20 @ 16:33:02
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Zandrea

Jag har rätt smala handleder, det sitter lite löst men det stannar ju kvar =) Sen kan man ha det högre om och säkert spänna åt.. GLAD PÅSK :D

2008-03-20 @ 16:58:26
URL: http://Zandrea.blogg.se
Postat av: Sweet 16´s blogg

taack :D, ska du göra ngt speciellt under påsken! :D?

2008-03-20 @ 16:58:46
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: Anna Leijon

Det har du rätt i. :)

2008-03-20 @ 22:21:24
URL: http://leijon.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0