OM MAT, ATT BLOGGA OCH OM TACKSAMHET

Vet ni vad jag älskar mest med både Påsk, Midsommar och Julen? MATEN SÅKLART!  =P 

Jag är otroligt smal men trots detta ett ordentligt matvrak. Jag äter nästan vad som helst och i stooora mängder. Känns som tortyr nu när lukten av köttbullar, såser och annat gott når min nos och det är en halvtimme kvar tills jag får äta.

Förresten, har kommit på att jag verkligen tycker om att blogga. Speciellt nu när mitt besökarantal har gått upp.
Att blogga är de där mysiga stunderna på dagarna där du kan lägga av din ångest, få ur dig dina önskningar, skryta om dina nya inköp, tipsa världen om dina upptäckter och för stunden kanske få känna dig om en författare.

Hoppas att denna blogg-fluga fortsätter. Det känns som om det finns så många människor som har så mycket som de vill dela med sig till världen om.


Jag tror mig vara en av dem.


Höres lite senare. Nu gnäller min bror över att han vill ha datorn. Så blir det då man drar till sommarstugan och det bara finns en dator med internet =P

STOR TACKSAMHET TILL ALLA ER SOM LÄSER MIN BLOGG. JAG BLIR GLAD VARJE GÅNG JAG LOGGAR IN OCH SER ATT ANTALET ÖKAT OM OCH OM IGEN =D

Give me a comment!
Postat av: tilda

Tack för kommentaren ;) haha jag har också snö liggande utanför fönstret men himlen är blå och mitt humör är på topp så jag får väl stå ut med förfrusna tår! Tar nog ändå en tunn kofta över om ja ska va ärlig..

2008-03-22 @ 17:37:28
URL: http://tilda90.blogg.se
Postat av: Camilla

Svar: Jag har också blivit besatt av klockor det senaste. Det är nog andra klockan jag köper på två månader. =) Nä, Ellos har den här och två klockor till. Kul att kunna variera sig lite. =) *kram kram*

2008-03-22 @ 18:38:17
URL: http://camc.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0