Om att Vakna På Fel Sida

Jag har oftast ett ganska så otrevligt morgonhumör (okej, det är ibland överdrivet otrevligt) men idag slår fan allt!!!
Vaknade irriterad, lät det gå ut över hela familjen, vägrade gosa med pudeln då hon kom fram och la huvudet i mitt knä och knuffade på min armbåge, åt frukost mummlande över vilken skit värld vi lever i och att jag hatar allt och alla. Jag hade stor lust att ringa pojkvännen och säga att jag skulle sitta hemma och sura hela dagen så vi skulle inte kunna ses ikväll....som tur va lät jag bli.

Mitt humör är inte precis bättre men tanken på att det blir myskväll ikväll med pojkvän, vitt vin och kedjerökning under fläkt så överlevar jag nog dagen.

Saknar honom och längtar tills ikväll!!! (ja, jag är en mes...skyller på att jag är tjej, alltid så känslosamma.) 

image489

I Really Like Fluffy....


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0