Officiellt

(EFTERSOM BLOGG. SE INTE FUNGERADE FÖR MIG PÅ TORSDAGSNATTEN OCH SEGADE PÅ FREDAGEN SÅ KOMMER HÄR ETT INLÄGG SOM JAG SKREV OMKRING KLOCKAN HALV TRE NATTEN TILL FREDAG)



Nu är Jocke officiellt full som en koooo. Vi ska nu färga håret på mig. Kommer ta en before and after så får vi hoppas det blir snyggt =P

Ursäkta för den dåliga uppdateringen idag. Kommer ju bli lite dåligt nu under Påskhelgen.

Nu börjar Jocke gäspa så det är väl bäst att vi drar igång så han får lite alkohol i sig =P





Update!! 22/3

Färgningen gick väl sisådär, kommer lägga upp bilder då blogg.se slutat sega =/

Förövrigt hade jag jätte kul i torsdags med pojkvännen. Vi satt hemma hos mig och töntade oss, jag hade en flaska vin och Jocke hade nio öl. Vi åt kinamat och tittade på tv.
Jag är otroligt dålig på att dricka så när Jockes öl var slut så gav han sig på min vinflaska.
Resultatet blev att Jocke var enormt bakis dagen därpå och nu när jag pratade med honom för en stund sedan så mådde han fortfarande dåligt. Trots att det är lördag nu och det var i torsdags som han drack. 

Så vad lär vi oss av detta?

Drick MÅTTLIGT och dagarna som kommer blir sååå mycket roligare. 
Jag kan säga att jag aldrig blir ordentligt full. Då jag blir lite lullig så sträcker min kropp på sig som säger till min hjärna; "Vad sägs om att sluta dricka nu?" och det spelar ingen roll ifall jag har tre fjärdedelar av en drink för 130:- kvar, jag slutar. Ganska bra säkerhetsnät min kropp och hjärna har utformat =)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan gå på en promenad med min pudel i snön. Jag är ju i Dalarna just nu och här är det massor med snö men ååååå så vackert.

Återkommer lite senare med bilder från Dalarna, på mitt hår m.m. förutsatt att blogg.se inte kukar ur igen.


Och just det, HA EN JÄTTE BRA PÅSK IDAG!!!! Jag ska frossa i mat =D 

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0