More Pics!

Gick upp för några timmar sedan och huvudet känns som en sten. Ont i ryggen har jag dessutom =/

Men men, ska iväg på jobb ikväll vilket känns bra eftersom det känns som en evighet sedan jag va på jobb. Det suger på ett sätt att jobba men med det trevliga folket och det faktum att du vet vad du ska göra under dessa timmar gör det hela så mycket bättre....och självklart att du får betalt =P

Här kommer för övrigt lite fler bilder från kryssningen. Åter igen så måste jag säga att jag hade det underbart =)


Färden dit...


Bild 1. Ryggen på Jocke
Bild 2. Stuck in a tunnel in Stockholm
Bild 3. Min nya snygg weekend-bag från Haléns
Bild 4. Kärran är framrullad och vid slutet av resan så skulle den bära upp ölen


Från Fun Club...



Det var en hyllning till Motown och min första tanke var att dessa svenska sångare och dansare var just påväg att förstöra ett stycke musikhistoria. Men till min förvåning så var det faktiskt riktigt bra och sångarna gjorde verkligen låtarna rättvisa.


Mer flumm...





Och för övrigt...



Bild 1. Vår vinöppnare. Lancóme mascara =P
Bild 2. Jocke anstränger sig för att få upp min vinflaska medan jag hejar på.
Bild 3. Mmmmmm...viiiiiiiin.
Bild 4. Nej, Jocke drack inte upp allt detta.


Morgonen därpå och hemfärd...


Bild 1. Jo, en aning trött var man nog.
Bild 2. What´s up with Jockes hair?
Bild 3. Finns alltid tid för ego pics på morgonen =P


Kolla in solnedgången påväg hem...

Nu ska jag gå och göra pizza, duscha, äta och dra till jobb. Hoppas Jocke orkar släpa sig till jobb.
 I really miss the bastard!

Give me a comment!
Postat av: sarah

kul med kryssning o bilder :)

2008-03-27 @ 14:11:25
Postat av: Lisa

SV; aah jag håller medf
:D tack!

2008-03-27 @ 14:28:34
URL: http://fisus.blogg.se
Postat av: Anna

Tack så mycket =) Detsamma till dig!

2008-03-27 @ 14:51:54
URL: http://annahk.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0