Missförstått budskap!

Igår så satt jag på jobbet och krånglade med den jäkla bloggen och dess utseende (som ni kan se så är det fortfarande inte bra) samtidigt som jag svor över alla världens kodmallar.

Herr Pojkvän måste ha missförstått mig för då jag förhandsgranskade mina misslyckanden så trodde han att jag uppdaterat sidan (Ohh My God, han har ingen blogg =P) och skulle vara så där sött hjälpsam så han satt och tryckte på "uppdatera sidan"-knappen....cirka 68 gånger....min statistiktabell är nu helt fuckad. Tycker inte om då allt ser helt ihop tryckt ut eftersom de flesta som besöker min blogg kollar ca 5 sidor och så lägger men till att en person kollat 68 gånger vilket gör att statistiken för antalet unika blir ihoptryckt i botten medan antal sidvisninga tabellen trycker sig häftigt mot taket på tabellen....

I don´t like that....jag får nästan en chock och första tanken blir "Men men, varför tycker ingen om mig" då jag går in på statistiken och eftersom stapelt för antal unika besökare är längst ner så tror jag att jag bara har fått två besökare!!

Skit problem, jag vet, men jag tycker om mina kurvor.....i tabellen!!!!!!!!!! =D


image502

Okej, kanske inte såhär kurvigt...


Give me a comment!
Postat av: Jocke

Haha, förlåt att jag fuckat din statistiktabell. Visste inte...;)

2008-03-10 @ 12:37:09

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0