L.O.V.E

Ashlee Simpson släppte sitt första album så tyckte jag hon var jobbig...det kallas nuförtiden för punk/emo Herregud, hur många alternativa stilar ska man kunna egentligen?

Det va bättre på min tid, för fem år sedan, då var man "normal" eller alternativ. Och man skapade benämningar efter band, Jag var t.ex. Mansonit (Marilyn Manson fan) och vissa var Himiter (besatta av gruppen HIM) och de största idioterna som alla gjorde narr av var Broder Daniel fansen. Små tjejer som inte riktigt vågade ta steget till att bli en stenhård och iskall Mansonit men som mer än gärna agerade madrass till de kolla Mansonit killarna med tatueringar, marlboro cigg i mungipan och svart hår.

Nu känns Ashlee Simpson som ärligt "pojkig", förut var hon bara fejk. Nu har hon en stil som lite liknar Kate Moss and I like it. Så ska brudar se ut =)





Ashlee Simpson- L.O.V.E




Marilyn Manson- This is the new Shit


Såg Manson live på Hovet december 2003.


Jag heter John5helgon.net


John5 var gitarrist i Manson


Give me a comment!
Postat av: Anonym

Gillar Jessica mer än Ashlee

2008-03-13 @ 14:52:20
Postat av: Petra

Checka gärna in en klipsk kommentar av Jessica Simpson på min blogg. :)

2008-04-26 @ 23:54:19
URL: http://www.petra79.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0