Kommande beställning

Satt och suuurfade lite på mina favorit sidor (nelly.com, cocoo.se, hm.se m.m) och nu vet jag vad jag ska beställa då jag kommer hem igen. Denna dator är lite för trög för att klara av en beställning =P så det får jag fixa då jag återvänder till staden och till min älskade snabba dator =D

image562
Underbart linne från Pepe Jeans.
Finns hos nelly.com för 399:-
(Om ni ska beställa det så kom ihåg att detta linne är lite litet i storlekarna)

image563
Maffigt armband från Lucky Words. Finns hos cocoo.se och alla har bloggat om det redan så ni lär ju veta att det finns i olika färger med olika text. Kostar 165:-


image564
Sketa snygg baddräkt från Poco Pano. Finns hos nelly.com och kostar 399:-
Gillar att det passar till alla typer av...eh...utfyllnad =P


Denna klänning/tunika från Mina Uk har det funnits en kopia på hos asos.com men nu finns orginalet hos nelly.com =)
Keira Knightley
ser så där lagom "I don´t give a fuck" ut i denna utstyrsel.
image565image566

Kostar 499:- och kommer vara ett most-have för mig till sommaren =)


I love them all!!! =D

Give me a comment!
Postat av: N I C O L E

hehe ja dom är ju det=)

2008-03-22 @ 15:07:08
URL: http://kiwiz.blogg.se
Postat av: malin

mja den sista skulle jag kunna tänka mej också fast den i mitten såg lite clown ut hehe =)

2008-03-22 @ 15:21:49
URL: http://malinsandgren.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0