Jag suger....

...jag vet. Har inte bloggat under hela helgen (jo, jag forstår att vissa tolkade rubriken på ett heeeelt annat vis) men jag har haft fullt upp.

It´s a bitch being in love...

Men jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag ska skärpa till mig!!!

Hoppas ni andra hade en jätte trevlig helg, de hade jag, till och från förstås men i det stora hela så slutade den bra. Det enda som riktigt suuuger är att man ska till jobb idag.

VILL INTEEEE!!!!

Fast det ska bli kul och se hur de av mina jobbkollegor som nu har blivit introducerade till det projekt som jag sitter på, kommer reagera =) Det råkar vara så att jag flyttades, i förtid, över till en mycket svårare projekt och nu följer de andra efter. Ska bli såååå kul och höra dem klaga och bli helt förtvivlade Mohahahahah....Welcome to my World Biaaaatches!!!!


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0