Hatar detta ställe!!!

Skit blogg.se borde se över dina servrar eller va fan nu som är deras problem. Har försökt ladda upp ett och samma inlägg i evigheter, kunde inte spara det för då pallade inte den här skiten pressen. Kan inte ladda upp en bild för då stängs allt ner. Vad är blogg.se:s problem? Kan dom inte se efter sin egen rörelse eller?

Skriftlig jävla ursäkt till alla bloggare säger jag bara. Nu är jag riktigt sur.


This is bad, bad, bad....



(Ska gå och packa förövrigt)

Give me a comment!
Postat av: Caroline

Jag såg ditt inlägg på startsidan av blogg.se, och jag håller verkligen med dig!! Ibland kan man inte logga in på evigheter och sen att ladda upp en bild kan ta en halvtimme, eller så får man logga in och ut flera gånger för att ens kunna "försöka" ladda upp en! Grymt irriterande! Skönt att se att någon också tycker som jag! =)

2008-03-21 @ 13:46:43
URL: http://www.schonning.blogg.se
Postat av: OP

Skaffa en egen bloggportal då:)

2008-03-22 @ 22:06:10

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0