HALLÅ!

Är det fler än mig som har haft problem med att ta sig in på blogg.se idag? Stått "server busy" så fort jag försökt. Förstår inte det här. Blogg.se har krånglat helva veckan nu. Inge kul när man inte kan komma in på bloggen =(


Hur som helst, sitter nu hemma hos Jocke. Han är ju som bekant sjuk så jag åkte över med lite förnödenheter och sen har vi ätit och kollat på den nya versionen av Hairspray. Ganska så bra faktiskt. Den förra versionen, från 1988, var självklart bättre men det va kul och se John Travolta utklädd till Tracy Tornblads överviktiga mamma =)

image573

Nu ska jag gosa lite med Jocke och sedan dra hem. Ännu inte klart om vi kommer kunna åka på kryssning eller ej. Eftersom Jocke har en hög feber så skulle jag inte tro att det blir någon resa. Men men, vi får se imorgon helt enkelt. Jocke är hoppfull och vill verkligen kunna vara frisk till i morgon.

Men jag kommer blogga igen lite senare (förutsatt att blogg.se fungerar) och då ska jag göra ett nytt försök att ladda upp lite bilder.

Ha de så bra så länge! =)

Give me a comment!
Postat av: Cami

ja verkligen, gillar sådana kläder :)
Det där om blogg.se är verkligen sant! Kunde inte komma in på ett bra tag under dan. Jobbigt :/

2008-03-24 @ 21:42:16
URL: http://aiminghigh.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0