Ha-begär och trotsålder nr. 73

Jag va på jätte bra humör, tills alla totalsågade mina idéer.

Jag kom på idéen med att skaffa mobilt bredband, gick in på telia, såg att de hade ett jätte bra erbjudande.


Och alla sågade min idé. "Varför lägga pengar på sånt?" och "Vad ska du med en mobil till att göra, även om den är gratis?" Var vad jag fick höra.
 
Jag (eller lättare sagt mitt ha-begär) ringde Pojkvän Jocke men eftersom han lät som om han höll på att hosta upp en katt och jag drog skämtet "Hör´ru, du ska klappa katten, inte svälja den höhöhö" men utan någon positiv respons så ville jag inte lägga mina triviala bekymmer på honom. Ni vet hur killar är då dom är sjuka (också kallat  "Jag kommer att dööööö"- syndromet som bara drabbar killar) och söker tröst och omsorg. Vilket jag inte kan ge, dels för att jag är i Dalarna och långt från honom och dels för att jag är riktigt sugen på det där mobila bredbandet.

Jag kommer drömma och suckta efter det, men min bror har en poäng, vad ska jag med det till? Jag tror att det är en självständighets grej. Jag vill ha ett EGET bredband, så de så!


USB-modemet som man får för 1 kr
image569



Mobilen man får med gratis.
Behöver den inte och vet inte vad jag ska göra med den...
image568


Visst är det ganska så fint ändå? Och jag har till imorgon på mig att bestämma ifall det ska bli mitt eller ifall det bara är en onödig utgift....och då menar jag förstås ÄNNU en onödig utgift =P

Just nu sitter jag och skrapar nagellacket från mina naglar med hjälp av just mina naglar. Gör lite ont men nagellacket började se äckligt ut och jag hade ingen remover med mig. What´s a girl to do!?! =)

Jaja, nu ska jag gå och kika på King Arthur. Höres senare förhoppningsvis =)
Och ha en fortsatt trevlig kväll ^ ^

Give me a comment!
Postat av: emelie

ny blogg, spana in ? :)

2008-03-22 @ 22:44:19
URL: http://century.blogg.se
Postat av: Malin

om det är till någon tröst är den där mobilen ingen hit ;) jag har själv sålt den!

2008-03-25 @ 00:59:22
URL: http://dagensidiot.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0