Ganska så gulligt! =)

Jag är en relativt paranoid person. Alltså inte sjukligt paranoid bara lite misstänksam mot allt och alla. Speciellt då jag är i relationer, jag är livrädd för förhållanden eftersom de leder till så mycket arbete, så många idiot diskussioner och att man helt plötsligen inte längre är Helena utan man är någons flickvän.
Jag älskar att testa killar eftersom jag tror att om jag testar dom tillräckligt så kommer deras dåliga sidor visa sig och jag kan då gå fri ur förhållandet. Jag vet, tragiskt på ett sätt. Men jag tror jag har problem med att "binda mig".
Inte det att jag vill springa omkring på krogen som värsta hingsten utan mer att jag är så helvetiskt nöjd med mitt liv och jag vill inte ha en kille som kommer och stör mina rutiner.

Jag är ett vanedjur. Om rutinerna ändras så får jag panik och vet inte alls hur jag ska förändras tillsammans med själva förändringen.
Sen är jag relativt krävande som flickvän och vill dessutom ha mycket uppmärksamhet men också en solid vänskap till killen.

 Igår, precis innan jag skulle gå och lägga mig, så pratade jag med Pojkvännen som va på ett lagom luddigt humör. Jag hade tidigare skrivit ett sms till honom där jag skrev att jag tyckte om Joakim (mellannamn mellannamn) Andersson och jag var otroligt stolt över att jag kommit ihåg hans mellannamn.

Så jag testade honom, Jocke är oooootroligt glömsk...

JAG: "Kommer du ihåg vad jag heter i mellannamn då?"
JOCKE: "(viss tystnad) Jaa, Maj Charlotte Helena va det va?"
JAG: "Va duktig du är!"
JOCKE: "Ja visst är jag, jag brukar vara jätte dålig på namn så jag måste verkligen tycka om dig"

Visst är han söööt! Jag har svårt för att diskutera känslor däremot KAN jag vara gullig via telefon eftersom personen i andra änden inte kan se mig rodna =)


Passar vi ihop =P
Klart vi inte gör, that´s the fucking point!

Give me a comment!
Postat av: Anonym

han låter gullig :)

2008-03-13 @ 18:37:10

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0