FREDAG!

Äntligen fredag!!!
Fast om jag ska vara ärlig så har jag inte direkt sett fram emot denna fredag. Har ju varit trött mestadels av veckan och i dag har jag lovat min mor att städa.
Så det är därför jag inte sett fram emot denna fredag!
Men det fixar sig, då jag är färdig så ska jag över till Pojkvännen (bara jag inte somnar på vägen dit) och imorgon så ska vi till Nora (utanför Örebro) to visit his family.

Denna dag började på sämsta möjliga sätt. Min mobil började jävlas igår och nu skrickar den Mobilsvar meddelanden non-stop och dessutom stänger den av sig och hänger sig konstant. Batteriet dör trots att jag laddat det för fullt.
Så jag ringde Tele2:s kundservice och för en gångs skulle så var dom trevliga (WOW) men hon jag pratade med sa att det va fel på mobilen så hon gav mig ett annat nr. Då jag ringer så säger en röst att detta samtal kommer kosta 19:50 och säger att jag ska trycka på 1 om jag godkänner (Va fan har jag för val?) Det va som Jocke sa, "det är bara ett sätt för att försöka slippa reklamationer."
Hon som svarar frågar mig bara om jag vill ha informationen via mejl eller via telefon. Betalade jag 19:50 för att få den frågan??!!
Portot är på 72:- för att skicka in mobilen och dom förväntar sig att jag ska betala det!
Det är inte mitt fel att deras jävla kuk mobiler pajar efter fyra månader!!
JAG ÄR FÖR I HELVETE KUND!!!
Så nu sitter jag också ringer till Konsumentombudsmannen. Jag är så jävla förbannad.

Jag ska ha tillbaka mina 19:50 och Nokia/Tele2 ska stå för portot och en USB-kabel så jag kan lägga över alla mina nakenbilder på Jocke till datorn.

That´s it!!!





Update!!!

Konsumentombudsmannen gav mig rätt. Jag ska ha tillbaka mina 19:50 och jag ska inte behöva betala ett skit för portot. Så länge man har garanti så ska du inte behöva betala för nått.
Kom ihåg det!!

Hassa!!!!!!!!!

Give me a comment!
Postat av: Linn

Svar: Jag rekomenderar att du ser den. Det är fler än jag som tycker att den är bra.

Ha en bra Fredag.

2008-03-14 @ 13:01:16
URL: http://blaanck.blogg.se
Postat av: Natta

svar: ja dem är bäst! (:
Okok kanske ska satsa på det då, aldrig varit där innan så!

2008-03-14 @ 13:01:26
URL: http://bambistjarna.blogg.se
Postat av: Jonna

Ha en mysig fredag:)!

2008-03-14 @ 13:03:00
URL: http://JONNAat.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0