Framförhållning???

Håll tummarna för att Jocke inte blir sur för att jag totalt utlämnar honom nu...here we go!

Jocke är "man"
, vilket innebär att han har dåligt med framförhållning. Sen är han också Joakim A vilket innebär att han har noll framförhållning....men jag tycker om honom ändå....väldigt mycket till och med.
Det va därför som jag ringde min pappa, som för övrigt är världens absolut bästa pappa, och bad honom åka hit med en fryst pizza. Pappa ska nu grädda pizzan i ugnen och sedan komma över med den så att Jocke, som inte har någon lunch med sig till jobbet, inte svälter ihjäl.
Tycker om männen i mitt liv. Min far som alltid ställer upp för mig trots att jag inte alltid förtjänar det och min pojkvän som....eh........som är min pojkvän.

Jocke har för övrigt en väldigt bra flickvän med....tycker i alla fall jag =P


image499

Pizza time Jocke? =P

Give me a comment!
Postat av: rebeckali

svar: jo jag med, monki har rikigt fina kläder=)
ha en bra kväll!

2008-03-09 @ 21:59:50
URL: http://rebeckalindgren.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0