FÖRLÅT!!!!

Förlåt för de dåliga uppdateringarna. Måste säga att det är kul att så många läser trots att jag inte skriver...ville bara säga det (hint, hint =P)

Jag har haft en jääätte trevlig helg.

I fredags umgicks jag med Jocke, drack vin, feströkte, snackade skit, Jocke krossade glas och allt annat som hör till en fredags kväll =P
Kom hem klockan 6 på lördag morgon och skulle upp senast klockan 11 för att städa badrummet, packa m.m. för att sedan åka till Nora (Liten håla, fortfarande utanför Örebro) och träffa Jockes familj.
De första timmarna efter att ha sovit cirka 4,5 timme kändes som om kroppen gick på auto-pilot. Sedan vaknade jag till, lagom tills stressan tog över, och Jockes syster kom och hämtade oss.
Det var jätte kul att umgås med Jockes familj. Dom är så avslappnade så jag, som i tidigare relationer blir hysterisk innan jag ska träffa partnerns familj, blev lugn som en filbunke (mmm, filbunke) och dessutom har jag kommit fram till att jag ska köpa Buzz! Hur kul som helst. Jocka vann visserligen hela tiden men det var baaara för att jag inte hade lärt mig färgarna på knapparna...och den dagen som jag tillslut lär mig färgerna på knapparna och Jocke fortsätter vinna så tänker jag påstå att jag är färgblind.

Kom hem för knappt två timmar, tänkte käka någonting och sedan däcka. Är enormt trött efter denna helg.

Håller på att kopiera över bilder från mobilen. Det var en jäkla mängd bilder. Från november 2006 till nu i mars 2008. Pjuv!


By the way...Jockes familj har fyra katter. Här är bl.a. jag med den enda av dem som var villig att gosa med mig =)


Bild 1: Jag och Muffins. Bild 2 & 3: Jocke & Muffins. Bild 4: Muffins i en boll =D


Nu ska jag gå och käka, höres imorgon eller senare ikväll! =)

Give me a comment!
Postat av: cj

BWO's låt var ju mycket bättre!

2008-03-16 @ 22:49:30
URL: http://1001apor.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0