FÖR mycket pengar!

Goddagen!

Idag är det städ dag vilket innebär att jag spenderar 4-5 timmar åt att städa diverse rum. Gör detta varannan fredag. Nästa städtillfälle kommer dock ske på en torsdag (ska hjälpa Jockes moder att flytta på fredagen) och vara färdigt innan jag drar till jobb klockan 17 =( Hur i helvete ska jag hinna med det?

Jaja, det blir ett senare problem. Satt och räknade ihop hur mcyket jag har lagt på mammas födelsedagspresent (hon fyller 11 april) eftersom de eftersända paketen börjar ramla in från Kanada, Frankrike, England m.m. och samtidigt som jag får hem paketen så får jag ju självklart hem fakturorna och nu börjar mitt konto skrika Aaaaahhh och vid slutet av april så kommer mitt konto ha begått självmord.
Som tur är kommer ju aprillönen lagom tills dess =P

Nu ska jag göra lite internetshopping för MIN del och sedan återgå till städningen. Finns inget bättre sätt att belöna sig själv som att ägna sig åt 45 minuters intensiv shopping =D

Ska bland annat trycka hem denna.....


...och denna....



Fina va? =)


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0