En till....

....lista som jag sett hos flera stycken olika bloggare och som jag nu, som vanligt, har stulit ;P


Enjoy!!

Brukar du komma i tid: Ja
Vad hade du i din mun senast: Tandborsten
När mår du bra: Då räkningarna är betalda och jag vet hur mycket jag får shoppa för =P
När blev du fotad senast: Yesterday
Hur känner du dig nu: Sur eftersom jag ska upp och jobba imorgon
Kan du laga mat: Jupp, jag är en jävel på att laga mat.
Vad pluggar du: Pluggar och pluggar, definitions fråga mer =P
Vad tycker du om fötter: Tråkiga men riktigt snygga i 10 cm klack
Är du smart: Jo, jag råkar vara det
Vad har du på dig: Mysbyxor och en oversize tröja. Lördagsmyyyys
Är du aktiv i skolan: Skulle vara det om jag gick i skolan
Vad saknar du: Jocke...
När och varför grät du senast: Förra helgen. Fick veta att en person som jag bryr mig väldigt mycket om hade gjort en förfärlig sak
Var det pinsamt att svara på det: Nja, gråter sällan vilket de som känner mig vet om. Är ingen lipsill precis =D
Hade du en bra kväll igår: Otroligt bra kväll hade jag igår!!
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe
Vad ska du göra i sommar: Jobba, kanske resa...
Är du nöjd med ditt liv: Jo, jag råkar ju vara väldigt nöjd med det just nu.
Vad vill du jobba som:  Det är det jag försöker räkna ut...
Har du tråkigt just nu: Nee, är alldeles för trött för att kunna ha känslan "tristess" påslagen
Vad gör livet värt att leva: Familjen, den 25:te och historieböcker
Vad i livet ångrar du: Att jag inte ansträngde mig mer på gymnasiet.
Är du musikalisk: Nja, har spelat instrument men om jag är musikalisk det vette fan
Vad lyssnar du på för musik: Det mesta...förutom JOCKES JÄVLA COUNTRYMUSIK!!!!
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Bekväm
Är du bortskämd: Ja, fast jag har fått lära mig att slåss för det jag vill ha
Är du trött: Helvetiskt trött
Vad gör du imorgon: Jobbar

Din första
Operation: 11 år, blindtarmen
Första piercingen: Öronen
Första bästa vän: Hona: Nathalie. Hane: Daniel
Första priset: Nått för dykning om jag minns rätt...
Första sporten du började på: Dans eller dykning. Kommer inte ihåg vilket som kom först
Första husdjuret: Lady Labrador
Första semestern: Som jag kommer ihåg så åkte vi till Åland två veckor varje sommar och träffade vänner
Första konserten: Noooooo, tänker jag inte säga....
Första kärleken: Daniel

Favoriter:
Filmer:  Älskar filmen The Rock
Tvprogram: Typ vänner, Scrubs etc...
Musik: Just nu Pink och olika soundtrack
Drink: Vitt vin eller mjölk
Kroppsdel (på kille): Läppar, mage/bröstkorg och sedan det uppenbara...
Sport: Fotboll eller kampsport
Plagg: Baggy jeans och min gosiga tröja som jag har i tre olika färger
Skola: Waldorf? Karolinska? What the fuck do you want me to say?
Bok: Tycker om det mesta i bokväg

Just nu:
Äter du: Nopp
Dricker du: Nopp
Ska du: Gå och lägga mig
Lyssnar du på: Britney Spears-break the ice
Väntar du : Att klockan ska bli halv tolv så jag kan gå och lägga mig
Tittar du på: Klipp på youtube

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Läppar
Kramar eller kyssar: Båda
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Båda
Busig eller lydig: Busig och i vissa fall lydig hehe


That´s that for tonight!!!

Höres imorgon då jag bloggar från jobbet...brukar alltid vara lika intressanta idiot diskussioner att blogga om på söndagar...mina arbetskamrater är ett gäng idioter som är så störda så dom inte kan få jobb nån annan stans.....fast inte jag =P


Appropå ingenting.......




 
...skit bra låt för skit dagar då man behöver en boost!

Sov gott allesammans!!!!


Give me a comment!
Postat av: emma

fin blogg kolla gärna in min:)

2008-03-08 @ 23:18:47
URL: http://styleby.blogg.se
Postat av: deardiary

hoppas du sov gott!

2008-03-09 @ 13:48:08
URL: http://deardiaryy.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0