En bra dag!

Det var lugnt på jobbet idag. Inga bråk som det brukar vara. Alla höll sig lugna och vi hade utbildning i en timme vilket alla verkade tycka va kul. Sen har dom satt in ännu en betald rast som man får ta efter uppstarten vid dom tillfällen som uppstarten blir väldigt lång.

Sen har dom startat någon konstig tävling på jobbet. Efter att chefen berättat hur tävlingen fungerar så frågade han om alla hade förstått. Jag svarade ja eftersom jag inte brydde mig för fem öre. Min grupp är ialla fall inte med i tävlingen i dag, dock är Pojkvän Jockes lag med i tävlingen. Dom tävlar mot ett annat lag på en annan "avdelning". Chefen jämförde denna tävling med fotbolls VM. Okej, jag förstår hur fotbolls VM fungerar (DAH!! =P) men jag fårstår inte hur det ska fungera på denna jobbplats. Men det lär väl visa sig

Hur som haver, nu ska jag gå tillbaka till jobb. Kollar in om en stund igen. Tills dess önskar jag er en trevlig kväll =)


Kom just på en sak. Påsken är ju snart här.
Har fått för mig att det är först nästa vecka hihi

image544

återigen, Hihi

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0