COOL BRUD!!

Min jobbkompis är en riktigt cool brud, hon gör sånt som riktigt starka, coola och kick ass chicks gör i serier och på film....hon fick veta att hennes pojkvän satt på en av hennes bästa vänner och gav honom en timme på sig att ta sina grejer och dra.

Inga tårar, inga "varför gjorde du så mot mig?!!" och ingen hänsyn. Jag tycker hon är ascool!
Frågade Pojkvän Jocke om han kunde tänka sig att göra likadant så jag kunde få kasta ut honom, trots att vi inte bor ihop, men han vägrade. Glädjedödare!

Min kollega skulle ringa en kompis och eftersom hennes mobil hade slut på pengar så lånade hon sin killes, medan hon pratar så får hon ett sms och eftersom hon tror att det är hennes mobil så trycker hon på "öppna", det visar sig vara ett sms från en av hennes bästa vänner som skickat till min kollegas pojkvän.
Efter att ha läst det så går hon in i sovrummet där hennes kille ligger och sover och säger "Du har en timme på dig, sen ska du vara härifrån".

Han fick en timme på sig och sen var han ute.

Är inte det ganska så starkt av en tjej att göra så? Det tycker i alla fall jag =)

Give me a comment!
Postat av: Ann-

mm, jo det kan man ju säga . Tycker faktiskt lite synd om henne.

2008-03-11 @ 20:17:19
URL: http://sometimees.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0