Cigg prostituerad

Vill inte vara här...jag vet att jag säger det varje gång jag jobbar söndag och ni kanske undrar varför jag ens genomlider denna tortyr?

Finns bara ett svar på den frågan; PENGARNA!

Sen är det trevligt eftersom pojkvän Joakim jobbar söndag. Dock skulle jag hellre krypa ner med honom i en säng, ligga under täcket och bara myyyysa bort hela söndagen =)

Men som alltid så har det blivit diverse diskussioner trots att klockan bara är två. En av diskussionerna cirklade runt skitsnack om en kollega som inte var här...väldigt tarvligt...och en annan handlade om att jag gav Jocke en cigg och i gengäld gav han mig...(for mature audience only: oralsex)...väldigt obekvämt, dock var det hela ett skämt från min sida....sanningen är att han får två cigg för en timmes utförande...

Hur som helst, nu är det rast så jag ska väl ge Jocke en cigg och han ska ge mig.....eh.....


Höres senare!!!


Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0