BWO

Jag kan hålla med om att BWO:s låt var bättre rent generellt men Charlotts låt kommer ha en chans att vinna i Serbien =)

That´s what I think

Röstade på båda två visserligen =P


image539
Charlott Perrelli

image540
BWO

Give me a comment!
Postat av: Ner40kg

Mitt svar på din kommentar: Jag kan inte annat än hålla med dig. Du och jag är på två helt olika plan, men ändå ser vi på saken lika. Skulle någon kalla mig tjock skulle jag veta att det vore sant, men jag skulle ta riktigt illa upp, men om man säger till någon att den är smal så är det som att man ska ta det som en komplimang för att det är "rätt" i världen att vara smal nu. Det tycker jag är så fel!

Och allt det här du berättar om att folk bara antar - man blir så frustrerad! Alla beter sig som att de ska bry sig, men de tar sig inte tiden att kolla hur det verkligen ligger till - de bara antar att man är sjuk.

Haha, jaa, din kommentar var lite elak, men jag hade säkert sagt detsamma. Ingen har rätt att hålla på så och säga åt folk osanningar. Mjaa, du har nog en fara för din hälsa som är svårare att göra nått åt än vad min är, det kan jag hålla med om. Men vi kämpar, tjejen! Lycka till och ha det bra!
Kram

2008-03-17 @ 00:40:09
URL: http://www.ner40kg.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0