Bla bla bla och jacka från Malung

Har egentligen massor med vettiga saker att berätta men eftersom jag är så infernaliskt hungrig så orkar jag helt enkelt inte.

Sitter, konstigt nog, och "fantiserar" om mitt mobila bredband som kommer hem någongång nästa vecka (sa dom, men telebolag ljuger alltid). Ska bli så kul och kunna sitta i bilen, på bussen, i skogen, what ever och blogga med mera. Inte för att jag tänker sitta vare sig i skogen, på bussen eller i bilen och blogga. Det är för krångligt.

Hm, återigen slås jag av tanken på varför jag beställde det? Jag behöver det inte. Men okej, mitt ha-begär höll på att ge mig panikångest....typ....den typen av panikångest som drabbar shopoholics då de inte kan få någonting som de vill ha.

Så egentligen så kan man säga att jag nu är botad! =D


Hur som helst, jag svammlar bara. Nu ska jag lägga mig i fosterställning och invänta maten som kommer ge mig ny energi.

See you later!!!





"OOoohh, Me so Hungry!!!!"


Jag tror jag ska åka till Malung och köpa en jacka. Eller vad tycker ni?

image570

Give me a comment!
Postat av: Hanna

Jag vet, Gojane är underbart, fast undrar vad frakt och sånt kostar? Tack för kommentaren :)

2008-03-23 @ 16:53:01
URL: http://hannajunland.blogg.se
Postat av: Hanna

Okej, då vet jag ungefär :) Tack så jättemycket!

2008-03-23 @ 18:24:12
URL: http://hannajunland.blogg.se
Postat av: emma johanna

amen tack. vad kul att du gillar den :)

jag har varit iväg och jobbat. har du haft en bra dag?

2008-03-23 @ 18:59:36
URL: http://www.emmajm.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0