Beroende av pojkvän?

Hur lång tid pågår en föreläsning egentligen? Jag vet att dom kan pågå i sex timmar och dylikt men man har väl raster....morr......

Mr Pojkvän är på föreläsning på universitetet....och nu har den pågått i nästan fem timmar. Okej, jag kan vara väldigt krävande som flickvän men va faan, jag är ju fortfarande nykär!!!!

Hm, ska ignorera honom på jobbet idag så han får skuldkänslor....eller så går jag inte till jobb och då tror han att jag är jätte arg.....eller så går jag till jobb eftersom jag annars förlorar pengar....eller så skickar jag ett mess till honom nu och frågar hur hans dag har varit och hur det går på föreläsningen och så vidare....

(sänder meddelande)

Tick tack tick tack.....

(meddelande sänt)

...tick tack tick tack...

(meddelande levererat)

...tick tack tick tack tick tack tick tack tick tack....




Åååh, nu ringde han....och nu missade jag precis hans samtal...



skit också...

Give me a comment!
Postat av: Jessica.

Känner igen det där, haha
värst är när leveransrapporten inte kommer! ;)

2008-03-11 @ 19:58:58
URL: http://hoogen.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0