Avgörande!

Om en halv timme så ska Jocke besluta ifall han är frisk nog att åka på kryssningen. Jag tror inte han är frisk nog men jag, som den duktiga flickvän jag är, har ändå packat väskan och börjar göra mig i ordning för avresa.

Tror jag kommer få packa upp väskorna ganska snart igen. Jag ser det väl inte som så jätte kul att sitta i en hytt hela resan med en sjuk människa som är förkyld och har hög feber. 

Men vem vet, det kanske kommer en ängel och gör Jocke frisk, om inte så går jag på jobb ikväll. Trökigt att ha tagit ledigt för att sen sitta hemma. Nää, då är det bättre att jobba och tjäna lite cash.


Den inte så lyckade färgningen i torsdags natt blev såhär:

Before:



Ganska dåliga before bilder men det var det bästa jag kunde komma fram till efter en halv flaska vin klockan tre på natten till fredagen

After:



Håret är mörk brunt med inslag av rött nu.

Så här, fast mörkare, var tanken att det skulle se ut


Så vad det med det. Nu ska jag gå och göra mig färdig och invänta samtal från Jocke. Antingen så åker vi eller så åker vi inte. Inte mycket att göra åt.

Om vi åker så höres vi imorgon igen =) Ha en trevlig måndag och måndagskväll! =D

Give me a comment!

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0