Återvänder hem

Ikväll åker jag hem igen. Jag tycker om att åka bil, dock inte när det är så äckligt halt på vägarna. Jag menar, flera människor dör ju i trafiken varje år. Vad är det som säger att jag inte kan bli en utav dem?

Hur som helst, för er som läste bloggen i går så såg ni att jag stod i valet och kvalet att införskaffa mobilt bredband. Och enbart för att det känns coolt.
Jag hade till idag att bestämma mig och nu har jag beställt det! Först ska dom skicka ett avtal för mig att fylla i och skicka tillbaka, sen får jag mitt bredband. Så det hela kommer nog ta en stund =/
Men men, jag får med en rosa Sony Ericsson mobil vid namn W200i på köpet och gratis Turbo-3G resten av 2008. Så det är väl ganska så bra ändå =)

När jag får hem villkoren så ska jag sätta mig och lusläsa. Nu ska jag gå ut i det soliga vädret. Det är snö på backen men solen skiner starkt. Riktigt mysigt väder faktiskt.

Imorgon ska jag nog hem till Jocke och vårda denna sjukling. Hur kommer det sig att killar inte vet hur man tar hand om sig själv? Jocke ger mig i alla fall rapporter över hur hans tillstånd förvärras bl.a. med symptom på öroninflammation och att det nu låter som om han ska spy upp sina inälvor då han hostar.

Jaja, Jag får väl ta och styra upp det där helt enkelt =) Vem ska annars göra det?


Give me a comment!
Postat av: Mingla ♥

tack. det är bara svårt att försöka att inte bryr sig :(

2008-03-23 @ 12:52:56
URL: http://heymingla.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0