Aaaah!!!

Suttit och beställt grejer till min älskade mor. Shit va dyrt det är att beställa saker från utlandet!! Portot är ju dyrare än grejerna man beställer!!
Det råkar vara så att min mor är en finsmakare då det kommer till skönhetsprodukter och eftersom jag är hennes enda dotter så faller det på mig att ge min mor lite mer kvinnliga saker nu när hennes födelsedag står runt hörnet...eller typ runt hörnet.
Så nu har jag beställt från Kanada, USA, England och Frankrike och jag hade kunnat köpa en egen lägenhet för alla dessa portoavgifter...typ.
Svider faktiskt att ha lagt ut så mycket pengar...det är därför jag gnäller om det. Men men, min mor är trots allt min mor och eftersom hon ansträngde sig i 13 timmar på BB så har jag förstått att jag kommer få betala tillbaka varje sekund...i form av svindyra presenter från diverse länder uppenbarligen.

Men men, nu måste jag sätta fart. Ska ju jobba ikväll. Tänkte berätta lite senare om jag får möjlighet om det bråk som skedde i går på jobbet. Min Jocke var med i det hela. Drama drama drama....visst är det så tjejerna i Laguna Beach säger ? =P

Hur som helst, höres senare!!! =)


En sak som jag beställde till min mamma var faktiskt från Sverige (Wow, Svernskt porto på 39:-) var Egytian Magic "allt-i-allo"-krämen nummer ett. Kostar 350:- (+porto =P) och finns på accessora.se

image543

Give me a comment!
Postat av: Beatrice

Är den där krämen bra?
Har sett andra som också pratat om den.
Ha en bra dag du med! :)

2008-03-19 @ 11:36:48
URL: http://mysbus.blogg.se

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0