SPRING!!!!!

Skynda er till eran närmaste Scorett butik imorgon!!!
Dom har ett uuuunderbart erbjudande just nu.
Man får ta två par skor (utvalda varianter) och man betalar bara 499:-(!) vilket är typ vad ETT par skor brukar kosta på Scorett.


Så mitt tips till er är att ni gör som mig och skyndar er till Scorett imorgon!




En av mina favoriter är den nedre skon på bilden. =)
I´m a sucker for high-heeld shoes! =P

Nu ska jag sova, hoppas ni får sova så gott och att vi höres imorgon med.
(P.S. innan jag somnar så ska jag krama mina fem par skor som jag beställde från Din Sko och som jag kommer visa bilder på imorgon. Dom är såååå underbara.)



Give me a comment!
Postat av: Sarah

tycker ockå om de skorna :)

2008-06-02 @ 00:51:07
Postat av: annona

menar du de,.. (såg att du kommenterat mitt brännskadeinlägg) usch.. fandå, jag ska ge de en dag till o fortsäta kyla mig med jämna mellanrum. skorna var snygga :) men skopunkten har bättre erbjudande )P "tag tre betala för två" ha en bra dag!

2008-06-02 @ 09:35:46
URL: http://annona.blogg.se/

Make me happy:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Say something:

Trackback
RSS 2.0